poniedziałek, 22 lipca 2013

Roździał 12

Rozdział 12

I byliśmy już na Yolari. Zastaliśmy ją w pięknym nienaruszonym stanie. Albo przynajmniej planeta sprawiała wrażenie takiej. Jednak Barriss mówiła, że ta planeta jest chora. I płacze. Płacze nad swoimi dziećmi, które cierpią przez jej ból. I Atari także czuła ból planety taki sam jak czuła kiedyś na Dathomirze. Przynajmniej tak jej się wydaje. Często przypominało jej się ogromne cierpienie z dzieciństwa i to samo cierpienie było tutaj wyczuwalne. Tylko dziesięć razy mocniej. Atari oddaliła się trochę od obozu. Chciała pooglądać tutejszą roślinność. Nie była uzdrowicielką, ale kiedy się jeszcze uczyła to interesowała się botaniką. Rośliny dawały jej energię, a jałowe planety przytłaczały ją. A tutaj miała co oglądać. Piękne pnie o barwie dojrzałych śliwek i błękitne liście z żółtymi kropkami oraz pomarańczowa trawa były fascynujące. Ati nawet nie zauważyła, kiedy zrobiło się ciemno, a sama oddaliła się bardzo od obozu. Zachowała jednak spokój, którego pozazdrościć jej mógł nie jeden padawan, a nawet rycerz Jedi. Teraz drzewa były przerażające, a trawa stawała się w wyobraźni wrzącą lawą. Jednak Atari została wyszkolona, by nie dopuszczać do siebie takich myśli. Spojrzała się na niebo i zobaczyła obłoczki dymu. To albo miasto, albo nasze obozowisko, albo obozowisko naszego kochanego Clausa. Pobiegłam w tamtą stronę. Gdy znalazłam się blisko zatrzymałam się i padłam na ziemię. Miałam rację. To było obozowisko tego trzeciego. Wyszedł z namiotu.
On jest w samych bokserkach!!!!!! Ale ma klatę!!!!
Atari! O czym ty myślisz!
Ale jest słodki.
To Sith!
Kim ty w ogóle jesteś, że się ze mną kłócisz?
Jestem tobą.
Sobą to ja jestem.
Twoim sumieniem. Pasuje?
Nie! Wyłącz się sumienie.
Nie mogę. Sumienie się włącza kiedy robisz coś głupiego.
A jak skakałam do tego krateru na Korriban to jakoś się nie włączyłaś.
Bo to było jedyne wyjście. Pamiętasz?

Atari stała u podnóża wielkiego wulkanu.
- Ech. A więc Ahsoka i Barriss są tam w środku w grocie skalnej. A lawa się ciągle podnosi. Jeśli chcę ich uratować muszę skoczyć na lawę i poskakać sobie po kamyczkach. Spoko. Dam radę. Na pewno. A jak nie trafię na kamyk to tylko się sfajczę. Co tam. Jak mi się jedna nóżka spali to mam jeszcze drugą. Hej! Co ja gadam do siebie? Jakaś nienormalna ze mnie osoba. Dobra. Najpierw trzeba wejść na górę. Agh! Nadal ze sobą gadam. Czy ja nie mogę rozmyślać w myślach! No to miało być powiedziane w myślach! I to też! No kurde! Cholera jasna jak będę tak krzyczeć to się wulkan zawali. O widzę szlak! Miałam nie krzyczeć. Ehh. Jestem nie normalna.

Tak. Pamiętam bardzo dobrze.
No i właśnie lamię swoje słowo, że nie będę ze sobą gadać. Grr.
A weź idź go zaatakuj i będzie po sprawie.
Wyjątkowo się z tobą zgadzam.
Atari Wyskoczyła z krzaków z mieczem i natarła na chłopaka, który zdążył chwycić miecz świetlny. Był bardzo dobrze wyszkolony, ale ona była świetnie wyszkolona i miała praktyki z Hrabią Dooku. Na razie tylko trzy razy, ale udało jej się wyjść żywa więc... Chłopak kopiował styl walki swojego mistrza. Nieźle mu to wychodziło, ale nie perfekcyjnie. A Atari znała słaby punkt słabego... To znaczy Hrabiego. Przeskoczyła chłopaka, i kiedy on się odwracał zrobiłam salto i wbiła my miecz o kilka centymetrów dalej od miejsca, w które zamierzała wbić miecz, ale i tak ostrze gładko wcięło się w ramie chłopaka, który wrzasnął jak mała dziewczynka.
- To za Soke.- Powiedziała twardo i znów natarła.
Chłopak bardzo osłabiony już ledwo poruszał mieczem, a rana jeszcze pogarszała jego stan psychiczny dawał mi mnóstwo szans. I chłopak nie bronił lewej ręki, w którą go zraniła. Zamachnęła się i po chwili Słabiutki Claus, który według Atari nie zasługiwał na tytuł Dartha był pozbawiony rączki i upadł na ziemię.
- Słaby jesteś. Nie zasługujesz na tytuł Dartha, a nawet na tytuł ucznia. Jesteś zwykłą marionetką. Teraz to widzę. Szmacianą lalka w rękach Dooku, z którą może robić co chce.
- Twoje koleżanki pokonałem. T-ty po p-prostu jesteś si-silniejsza.- Wyjąkał.
- Bo moje koleżanki były już zmęczone walką z blaszakami, a ty byłeś wypoczęty. A i fajnie się z tobą walczy, kiedy jesteś w samych gaciach.- Powiedziała z nutką ironii.
- Zaatakowałaś mnie po kąpieli.- Powiedział starając przybrać oskarżający ton, ale udało mu się tylko osiągnąć brak zająknięć.
Po chwili Atari usłyszała szybkie kroki i na polanie pojawiły się trzy postacie. Męska i dwie żeńskie. Dokładnie togrutanka, miralianka i człowiek.
- Dobra Ati dawaj zabij go i kończymy.
- Nie mogę go zabić. Jest bezbronny i pokonany. Musi poczekać na sąd i zapewne stracenie, ale to już nie z moich rąk.
- ATARI!!- Wrzasnęli!
Odwróciła się w ostatniej chwili, by zablokować cios. Wiedziała, co za chwile nastąpi. Jej przyjaciele rzucili się na chłopaka z włączonymi mieczami, a ona przebiła mu serce w tej samej chwili, kiedy Ahsoka odcięła mu łeb. Wyłączyli miecze i zabrali miecz świetlny chłopakowi. Kryształ był zielony. Mógł się komuś przydać. Po dosłownie sekundzie na polankę, na której rozegrała się cała akcja wbiegli mistrzowie. Popatrzyli się na Atari z uznaniem, a Bultar ją przytuliła.
- Świetnie się spisałaś moja padawanko.
- Mogę się założyć, e już długo nią nie będziesz.- Powiedział mistrz Kenobi. Może nawet wszyscy będziecie nimi jeszcze krótki czas.

- Dziękujemy mistrzu,- Powiedzieli chórem.


Dedyk dla was wszystkich, ale szczególnie dla Ahsoki i Wiki, które jako jedyne komentują, a po wejściach widzę, że jest was o wiele więcej. Boicie dodać koma? 
Tłumaczenie dla Ahsoki: Niech Moc Będzie Z Tobą Z Twoimi Zajebistymi Pomysłami I Zjebanym Wiedźmim Łbem!

14 komentarzy:

  1. Woo. Sorki, że nie skomentowałam poprzedniego, ale byłam na Słowacji i nie miałam z czego dodać komentarza...(Tzn, na fonie i tablecie strasznie tamtejsze wifi muliło :/)
    Zaczynając od początku, troszkę trudno się czytało przez czcionkę...raz taka, raz taka..:/
    Haha i trafiła na Clausa w samych gatkach. xD Gada ze sobą...padłam. Aczkolwiek mała uwaga: raz piszesz w pierwszej osobie, a raz w trzeciej...zdecyduj się na jedną, bo można się pogubić... :/
    Coś troszkę za szybko go pokonała..popracuj nad opisami walk. ;) Ogólnie mi się podoba.
    NMBZT, czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Inga/Ahs
    Sorki ale cóś się z kontem tu dzieje:)
    Nie mogłaś od razu napisać tylko musiałam eśki wysyłać żebyś ten szyfr mi wytłumaczyć.Wiesz że ja ich nigdy nie rozkiminie bo tępa jestem wy sie wszystkie o tym przekonałyście.
    Rozdział boski,bajeczny,fenomenalny...języka mi brakuje.
    Mam te same uwagi co Wiki(nie bij jestem delikatna XD)
    Wiki ja miałam być pierwsza tylko że mnie z kompa wywali.
    I sprawe do ciebie mam ale to Ci wyśle PW jak się zaloguje:)
    Co ja to miałam aaa...pamiętam.
    Dobra kończę
    KOCHAM I TĘSKNIE<3;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. wiem. Od następnego będzie w 1 bo sama się mylę i jak pisałam w trzeciej to zaczęłam nagle w pierwszej i tak dalej...
      Popracuję
      NMBZW

      Usuń
  3. Wejdź na Gadu albo ci nogi z dupy powyrywam!<3;*
    *uśmiecha się słodko*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie piszesz mam nadzieję ze dalsze historie beda rownie ciekawe.:DDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie ta moja Zajebista przyjaciółka!
      Tęsknie Iduś ;( <3;*

      Usuń
  5. Baltimore International College to miejsce, do którego z pewnością się wraca. College ten to placówka z wieloletnimi tradycjami, gdzie młodzi ludzie mogą rozwijać swoje pasję i kształcić się w wybranym przez siebie kierunku. To tutaj pomagamy w zdobywaniu odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, a także prowadzimy ku drogom przyszłości niezwykłe talenty. W BIC ludzie odkrywają prawdziwych siebie, nawiązują się wieloletnie przyjaźnie, powstaje wiele ciekawych projektów badawczych i wypraw, które z pewnością długo pozostają we wspomnieniach. Jeśli więc pragniesz znaleźć się wśród ciekawych ludzi i przeżyć niesamowite przygody, to nie czekaj! Dołącz do nas.

    htttp://bi-college.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham, kocham, kocham ! <3 <3 <3 <3 <3 <3.
    Wkurwiam sie za Ahsoke !
    Ale kocham.
    Troche bledow.
    Ale nieważne
    Kocham
    NMBZT :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstaw NN Bo cie ukatrupie!
    *śpiewa niczym płaczące niemowlę*

    OdpowiedzUsuń
  8. wstawię po wakacjach bo weny nie mam *niech przyjdzie w nocy i mnie podenerwuje to napisze nn*
    A teraz mam zamiar opalić się jeszcze bardziej na Kołobrzeskiej plaży i popluskać się w morzu jak rybka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Meldunek #2 Jestem już tutaj :D mimo chęci dalszego czytania kolejny rozdział dopiero jtr :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń