poniedziałek, 17 czerwca 2013

Wstęp

Dobra, wstęp napiszę od początku, bo jest żenujący bardziej od początkowych rozdziałów. Wytłumaczę tutaj kilka rzeczy związanych z postaciami.
Blog opowiada o przygodach Atari Orgeen, która jest tutaj główną bohaterką i czwórki jej przyjaciół. Tylko Ahsoka Tano jest postacią kanoniczną. Reszta jest wymyślona przez mnie, bądź przez Kiwi. Są to:
- Chazer Motess
- Wido Niro
- Mirlea Rossen
Każde z nich zmaga się również z osobistymi problemami. Wszyscy przeżywają mniejsze lub większe tragedie. Oprócz tego codziennie przyczyniają się do zakończenia okrutnej wojny, która pochłonęła całą galaktykę.
Postać Atari przewija się przez chyba trzy inne blogi. Moja Atari była pierwsza, a u nich jest to tylko zapożyczenie za moją zgodą. Podobnie jest z Chazerem i Wido.
Deturi została wymyślona przez Kiwi, a ja za jej zgodą pożyczyłam tę postać. Razem ją rozwijamy.
Atari na blogu Kiwi nieco różni się od tej mojej.

Mam nadzieję, że wszystko mniej więcej zostało wytłumaczone.

NMBZW!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz